Cerita Baru .
Monday, October 13, 2014, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum WBT dan selamat malam .

Lama dah tak update blog ni. Sibuk ? Tak juga . Tapi memang banyak lah yang berlaku sejak post terakhir aku tu. Aku dah padam dah semua post aku yang lama. Kenapa ? Sebab aku rasa dah masanya untuk mulakan hidup baru. Lagipun tak lama lagi ulang tahun aku yang ke 20, In Shaa Allah panjang umur aku tahun ni .
 
Nak kongsikan cerita , tahun ni banyak yang berlaku. Patah hati , kecewa , gembira dan tangisan. Patah hati tu  tak perlu lah nak cerita . Mesti ramai dah tahu. Kecewa ? Sebab tak dapat masuk university panggilan pertama. Alhamdulillah , aku dapat masuk masa panggilan kedua. Gembira ? Sebelum aku dapat masuk university , aku dapat kerja. Kerja pertama aku sebagai kerani . Tangisan ? Sebab ni kali pertama aku jauh dari keluarga aku.
 
Dah nak sebulan aku di UMSKAL ni , dah boleh tahan air mata dah. Tapi duit ja lah aku masih tak boleh tahan. Kena hidup berdikari ni susah juga. Ni baru seberang laut , baru 13 jam setengah dari tempat aku. Belum hujung dunia lagi.
 
Sampai sini ja lah  cerita kita. Nanti sambung lagi ya ?
 
Assalamualaikum , bye .

new past